محل لوگو

قیمت مش


از مهمترین محصولاتی که در بازار آهن مورد استفاده قرار میگیرد و بازار گرمی خواهد داشت و خرید و فروش آن زیاد مورد استفاده قرار میگیرد ، قیمت مش ، قیمت پروفیل و قیمت نبشی میباشد.

قیمت مش
سه المان در قیمت توری مش مؤثر است که شامل سایز میل‌گرد، چشمه و وزن هر متر مربع آن می‌باشد.
بر طبق قاعده هرچه سایز میل‌گرد ضخیم‌تر باشد وزن هر متر مربع آن نیز افزایش پیدا می‌کند و در نهایت باعث افزایش قیمت آن می‌شود و از طرفی هرچه سایز چشمه‌های تشکیل‌دهنده این توری کوچک‌تر باشد میزان استفاده از مفتول نیز افزایش پیدا می‌کند به‌همین سبب قیمت هر متر آن نیز افزایش پیدا می‌کند.
چرا از فولاد توفیقی بخریم ؟
روزانه هزاران تن از محصولات فلزی مورد استفاده در ساختمان‌سازی از طریق تولیدی بزرگ فولاد توفیقی در سراسر ایران به فروش می ‌رسد ، این فروش پر حجم و سنگین به واسه اعتبار 20 ساله فروش مجموعه تولیدی فولاد توفیقی صورت گرفته است ، ارسال آسان و سریع ، قیمت های به صرفه و مناسب بازار و جلب رضایت مشتری از جمله اصول مجموعه ما می باشد ، برای کسب اطلاعات بیشتر و خریدی آسان با ما تماس بگیرید.
قیمت توری گابیون
توری گابیون یا توری سنگی سومین محصول فلزی می‌باشد که در این مقاله به شما معرفی می‌گردد و با دو نوع توری قبلی همانطور که گفته شد شباهت بسیار زیادی دارد.
مانند توری مرغی و توری فرنگی، این محصول نیز دارای چشمه‌های شش‌ضلعی و مفتولی از جنس گالوانیزه گرم می‌باشد، تنها ممکن است ابعاد چشمه‌ها ونیز ضخامت مفتول در این محصول با دیگر نمونه‌ها متفاوت باشد با توجه به ضخامت بسیار زیاد این توری کاربردهای آن نیز با توری های فلزی دیگر اندکی متفاوت است برای مثال از این نوع توری برای ایجاد کردن حصارهای سنگی و یا دیوارهایی که در آن با سنگ پر شده‌است استفاده می‌کنند به‌همین‌جهت است که با آن توری سنگی نیز می‌گویند

قیمت توری فرنگی
این محصول نیز تشابه زیادی با توری مرغی دارد از دیگر محصولات مجموعه تولیدی فولاد توفیقی می‌باشد که روزانه در تناژ بالا توسط این شرکت به فروش می‌رسد.
این محصول پراهمیت در صنعت ساختمان‌سازی و صنایع دیگر نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند، توری فرنگی دارای چشمه‌های شش‌ضلعی و مفتول هایی با قطری در حد وسط توری مرغی و توری کامیون است و یکی از دلایلی که تقاضای زیادی برای این محصول وجود دارد مقاومت بی‌همتای آن در شرایط رطوبت دار می‌باشد چراکه این مفتول بسیار محکم بوده و خاصیت ضد زنگی زیادی از خود نشان داده‌است.
توری فرنگی دربرابر بارش باران در محیط‌های پر باران بسیار مقاوم است چراکه گالوانیزه گرمی که در آن به‌کاررفته است از خوردگی و تراشیده شدن او و نیز زنگ‌زدگی جلوگیری می‌کند.
قیمت توری مرغی
توری مرغی از پرمصرف‌ترین و کاربردی‌ترین توری های فلزی مورد استفاده در صنعت ساختمان‌سازی به شمار می‌آید، و شباهت ساختاری زیادی با توری فرنگی و توری گابیون دارد که در بخش‌های بعدی این مقاله بیشتر به آن‌ها آشنا خواهید شد.
این مفتول فلزی بسیار نازک است به‌همین دلیل انعطاف بالایی دارد و چشمه‌های شش‌ضلعی آن ، این محصول را منحصربه‌فرد کرده‌است، گالوانیزه موجود در این مفتول ضخامتی بین ۲۰ تا ۲۵ میکرون دارد توسط ابزارآلات صنعتی با نظمی بسیار دقیق به یکدیگر بافته می‌شوند.
این محصول در ۲ دسته کلی ، گالوانیزه های تولید داخل و گالوانیزه های وارداتی تولید می‌شود انواع این محصول در وزن‌های پرتکرار سبک و سنگین در بازار توری های فلزی به فروش می‌رسد.

  انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 9

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما