محل لوگو

قیمت قوطی ،قیمت ناودانی ، قیمت لوله مانیسمان


قوطی

اگر می خواهید به صرفه ترین قوطی را در بازار آهن آلات بیابید و نیز از طرفی کیفیت این محصول برای شما حائز اهمییت می باشد ، می‌بایست منابع معتبری را برای خرید انتخاب کنید.

ازجمله ویژگی‌های یک منبع رسمی و قابل‌اعتماد داشتن قیمت‌های روز و معتبر است، به صورتی که قیمت‌های محصولات را همچون قیمت قوطی به‌صورت لحظه‌ای و آنی اعلام کند.

در کنار داشتن چنین ویژگی‌هایی کیفیت محصول بسیار اهمیت دارد به‌طوری‌که می‌بایست تمام استانداردهای مورد نیاز قوطی در آن رعایت شده باشد و برای مصارف متنوع مناسب باشد.

برای سفارش قوطی پروفیل مورد نیاز خود در ابعاد متفاوت ۲ * ۲ و ۲ * ۴ که رایج‌ترین این محصولات می‌باشد با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید، توجه داشته باشید که سفارش محصولات به‌صورت عمده می‌باشد، بدین‌ترتیب می‌توانید از تخفیفات ویژه شرکت فولاد توفیقی بهره‌مند شوید کافی‌ست به کارشناسان فروش اعلام نمایید که از طرف سایت خرید می‌کنید.

قیمت قوطی

قیمت قوطی وابسته به عوامل متعددی است برای مثال ، مواد اولیه به‌کاررفته در این محصول و نیز وزن آن به‌صورت مستقیم در قیمت نهایی قوطی تاثیر خواهد داشت.

از طرفی همان‌طور که می‌دانیم تغییرات نرخ ارز در فروش انواع آهن‌آلات به‌ویژه قوطی پروفیل تاثیر بسزایی دارد به‌همین خاطر می‌بایست قیمت لحظه‌ای آن را در نظر داشته‌باشیم، برای این کار کافی است با دفاتر فروش ما در شرکت فولاد توفیقی تماس بگیرید و از این نوسانات مطلع شوید.

ناودانی

یکی دیگر از محصولات فلزی مورد استفاده در صنعت ساختمان‌سازی و یا در صنایع دیگر مانند راه‌سازی و شهرسازی، ناودانی می‌باشد که از آن به‌عنوان محصولی فوق‌العاده یاد می‌شود که همواره طرف‌داران خود را دارد و خریدوفروش می‌شود.

این محصول به‌صورت تکی و یا ۲ عددی در کنار تیرها قرار می‌گیرند و در ثابت نگه‌داشتن آن‌ها مؤثر است، انواع مختلف ناودانی را می‌توان به ساده و مشبک تقسیم کرد که هر کدام از این ناودانی ها از موادی ساخته می‌شوند که در آن گالوانیزه گرم و یا سرد استفاده شده‌است اگر اطلاعات کافی درباره انتخاب نوع ناودانی ندارید می‌توانید با استفاده از مشاوره‌های رایگان شرکت فولاد توفیقی بهترین انتخاب را داشته باشی و محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید.

در بازار آهن‌آلات امروز انواع مختلفی از ناودانی ها موجود می‌باشد

  • ناودانی ایرانی
  • ناودانی اروپایی

این ۲ مورد از رایج‌ترین و پرفروش‌ترین ناودانی های موجود در بازار می‌باشند که به‌طور عمده خریدوفروش و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قیمت ناودانی

۲ پارامتر قیمت آهن و قیمت فولاد به‌طور مستقیم در قیمت نهایی ناودانی های ساخت ایران مؤثر است و بدیهی است که با افزایش قیمت این مواد اولیه در تولید ناودانی، قیمت نهایی آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد از طرفی قیمت سنگ‌آهن که متأثر از تغییرات نرخ ارز می‌باشد نیز در قیمت ناودانی تاثیرگذار است بنابراین آنچه که در مسئله خرید ناودانی برای ما مهم است قیمت نهایی و تمام‌شده آن در روز می‌باشد ، شما می توانید با ارتباط از طریق شماره تماس‌های قرارداده‌شده در این سقف با کارشناسان فروش در واحد تولیدی فولاد توفیقی از این قیمت‌ها مطلع شوید.

لوله مانیسمان

لوله‌های مانیسمان درواقع شبکه‌های پیش‌ساخته ای از جنس کربن استیل می‌باشند که برای جابه‌جایی سیالات مورد استفاده قرار می‌گیرند، آلیاژ سازنده این لوله‌ها متنوع است برای مثال یکی از موارد مورد استفاده در ساخت لوله مانیسمان آلیاژ فولاد است.

شکل ظاهری این لوله‌ها به به رنگ تیره می‌باشد و از این محصول به‌طور رایج در انتقال آب، گاز، نفت و گاز استفاده می‌شود تا ما از طرفی از این لوله‌ها به دلیل مقاومت بی‌همتای آن‌ها در مقابل خوردگی و زنگ‌زدگی در مناطقی که رطوبت بالا و یا در تماس مستقیم با آب وجود دارد استفاده می‌شود.

برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر از این محصول و نیز برای ثبت سفارشات خود با ما تماس بگیرید.

قیمت لوله مانیسمان

برای دریافت قیمت‌های لحظه‌ای لوله ما نیسمان از طریق شماره تماس‌های قرارداده‌شده در صفحه این محصول اقدام فرمایید، مشاورین فروش در واحد تولیدی فولاد توفیقی به‌صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما می‌باشند.

فولاد توفیقی بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده آهن‌آلات و توری های فلزی در ایران.

  انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 23

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما