محل لوگو

قیمت قوطی و پروفیل


پروفیل

پروفیل ها مقاطع زاویه دار و یا دایره ای شکلی هستند که کاربردهای بسیار زیادی در ساختمان سازی دارند ، این محصول نام دیگری دارند که با آن نیز شناخته می شوند ، "قوطی" نام دیگر پروفیل است ، بعضا قوطی پروفیل نیز به کار برده میشود ، در هر صورت این محصول بسیار پر فروش ، پر طرفدار و از اصلی ترین مصالح فلزی بازار به حساب می آید.

جنس قوطی پروفیل ها به طور رایج به دسته چهار فلزی تقسیم می شود که شامل موارد زیر می باشند ؛

  • قوطی پروفیل مسی
  • قوطی پروفیل آلومینیوم
  • قوطی پروفیل فولادی
  • قوطی پروفیل روی

نوع فولادی این محصول بسیار رایج تر از بقیه ی انواع می باشد چرا که دارای استانداردها و قیمت مقرون به صرفه برای انجام بیشتر پروژه ها می باشد ، بیش از 90 درصد تولید کارخانه های تولید پروفیل نیز فولادی می باشد.

یکی از ویژگی هایی که در انتخاب پروفیل اهمییت دارد دوام آن است ، به دلیل اینکه از این محصول برای در کارهای مقاومتی استفاده می شود بنابراین دوام و استحکام از المان های مهم تلقی می شود در بررسی های انجام شده به نظر می رسد پروفیل فولادی از دوام کمتری برخوردار می باشد ، اما این به این معنا نیست پروفیل فولادی کاربردی نیست بلکه از آن به عنوان رایج ترین نوع قوطی یاد می شود.

نحوه ساخت پروفیل

پروفیل را می توان به در شیوه های نوین و سنتی تولید و به بازار آهن ارائه داد ، در روش تولید نوین تولید "مستقیم" و "غیرمستقیم" وجود دارد ، که در ادامه هر کدام از آنها را به تفکیک برای شما تشریح خواهیم کرد.

روش مستقیم : در این روش قوطی پروفیل از ورود ورق هایی که به عنوان مواد اولیه وارد دستگاه خم کننده می شوند ساخته و پرداخته می شوند و در خروجی این دستگاه پروفیل با شکل نهایی خارج می شود.

روش غیرمستقیم : در این روش از لوله های پیش ساخته به عنوان محصول اولیه استفاده می شود ، سپس این لوله ها را به درون دستگاه زاویه دارکننده وارد می کنند و آن را به حالت نهایی آن در می آورند.

نحوه نصب پروفیل

پروفیل را می توان به اشکال مختلفی به کار گرفت برای مثال این مقاطع را به صورت خوابیده و نرد استفاده می کنند ، بسته به نوع کارکرد و استفاده مورد نظر می توان از آنها استفاده کرد ، در برخی از زمینه ها این قوطی پروفیل ها را به وسیله گرم کننده ها داغ می کنند تا بتوانند در آنها خم ایجاد کنند.

قیمت پروفیل

قوطی پروفیل در بازار روز به عنوان محصولی پر فروش شناخته می شود ، بدین ترتیب تمامی تغییرات قیمتی آن دارای حساسیت بالایی است ، کارشناسان فروش ما در واحد فروش پروفیل به صورت روزانه نوسانات قیمتی پروفیل را پوشش می دهند و تغییرات را بر روی وبسایت قرار می دهند تا در دسترس شما مشتریان عزیز قرار بگیرد.

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 40

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما