محل لوگو

قیمت توری مرغی


توری مرغی

این محصول در گروه تولیدی فولاد توفیقی موجود می باشد و درصورت ثبت سفارش از طریق وبسایت ، می توانید این محصول را ی تهیه نمایید ، با ما همراه باشید تا این محصول پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی را به شما معرفی کنیم.

کیفیت بالا و ماندگاری طولانی توری مرغی ما با استفاده از کیفیت بالا و قبل از بسته بندی گالوانیزه ساخته شده است تا از استفاده طولانی مدت اطمینان حاصل شود، این محصول ایده آل برای ساخت نرده باغ ، محفظه مرغ ، نگهداری دام ، دویدن و قفس برای حیوانات خانگی ، تور چمن و موارد دیگر!

سبک وزن :

در مقایسه با یک توری مرغ پلاستیکی ، تورهای ضخیم شش ضلعی تقویت شده ما سبک ، محکم و به همان اندازه فاصله دارند تا استفاده طولانی مدت داشته باشند و آنها را مقرون به صرفه تر از سایر نرده های گالوانیزه کند.

ساده و راحت:

شبکه مرغداری ما با پیچ و تاب شش ضلعی دو جهته طراحی شده است در حالی که صاف و مستقیم می ماند ، نصب و اصلاح آن در اندازه دلخواه برای کاربردهای مختلف را آسان می کند.

اندازه و طول:

اندازه طیور شش ضلعی گالوانیزه MTB از توری فولادی 20 با دهانه مش شش ضلعی 2 "x2" ساخته شده است ، اندازه گیری عرض 48 اینچ در طول 150 فوت به شما این امکان را می دهد که حصار سیمی برای باغ بسازید.

حفاظت صحیح:

این که بخواهید در فضای باغ ، سبزیجات ، انگور ، مزرعه و مناظر طبیعی خود را از حیواناتی مانند گربه ، سگ ، بز و آفت در امان نگه دارید ، مرغ ها را از خانه خارج نکنید یا به راحتی حصار محافظ بسازید یا محوطه های اطراف خانه ، را از فضاهای دیگر جدا کنید، توری مرغی مقاوم در برابر زنگ زدگی این امر را برای شما آسان می کند.

جزییات محصول

تولید این محصول: در حال تولید می باشد

ابعاد محصول: ابعاد این محصول را می توانید بر روی صفحه توری مرغی در وبسایت فولاد توفیقی مشاده نمایید

تاریخ آخرین ارسالی بار: 21.7.1400

تولید کننده: گروه تولیدی فولاد توفیقی

وزن مورد: 10 کیلوگرم 800 گرم

ابعاد مور: 121.9 x 13.2 سانتی متر

توضیحات محصول

با دوام و دارای شبکه مناسب طیور برای هر کاربرد

در فولاد توفیقی ما از سیم های فولادی استفاده می کنیم که از نوع سیاه و گالوانیزه است و با پیچ و تاب شش ضلعی دو جهته طراحی شده است تا توری مرغی را به بهترین و مناسب ترین حالت ممکن برای محوطه مرغ و باغچه را به مشتریان خود ارائه دهیم.

توری مرغی ما فوق العاده محکم و سبک است و همچنین مقرون به صرفه است و روشی ساده و قابل اعتماد برای بیرون نگه داشتن حیوانات بزرگ یا حیوانات شکارچی مانند سگ و گربه به شما ارائه می دهد.

تور چمن ما برای محافظت از باغ ، محصولات ، گیاهان و میوه های شما در برابر پرندگان و دیگر حیوانات کوچک که می خواهند به گیاهان شما آسیب برسانند بدون جلوگیری از رسیدن نور و رطوبت به محصولات و میوه های شما مناسب است.

قیمت توری مرغی

برای دریافت قیمت توری مرغی به صورت روزانه و لحظه ای می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید ، همچنین می توانید سوالات خود را پیرامون خرید آسانتر و نحوه نصب این محصول از مشاورین ما بپرسید ، مشاوران ما به صورت 24 ساعته و رایگان پسخگوی تمامی سوالات شما هستند.

توری مرغی فولاد توفیقی زنگ نمی زند

حصار سیم ما برای باغ قبل از بسته بندی گالوانیزه است تا از زنگ زدگی آن جلوگیری کند در حالی که دوام بیشتری به آن می دهد تا اطمینان حاصل شود که استفاده طولانی مدت را فراهم می کند ، محافظت کامل از شکارچیان را ایجاد می کند در حالی که حیوانات کوچک مانند مرغ و خرگوش با اطمینان از داخل آن می مانند.

چرا طیور شش ضلعی گالوانیزه فولاد توفیقی انتخاب درستی است؟

1. شبکه های سبک و شش ضلعی برای ساخت خودکار برای حیوانات کوچک بسیار مناسب است

2. می تواند در صنایع دستی و همچنین پوشش برای محافظت از گیاهان ، جلوگیری از فرسایش خاک و سطل های زباله برای محافظت از توده های کمپوست استفاده شود.

3. ساخته شده از فولاد 20 با دوام و انعطاف پذیر با کیفیت برتر

4. برای اطمینان از استفاده طولانی مدت برای ضد زنگ گالوانیزه شده است

5. مقرون به صرفه و مقرون به صرفه با کاربردهای همه کاره

نکته مفید برای استفاده

سیمی وجود دارد که چندین بار برای بستن دور رول توری می پیچد یافتن انتهای سیم در هنگام باز کردن پیچ ممکن است دشوار باشد ، ما پیشنهاد می کنیم به راحتی سیم را شل کنید تا از آسیب دیدن تور جلوگیری شود.

اکنون روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک کنید و امروز سفارش دهید!

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 38

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما